Friday, March 23, 2007

Mogelijke oplossing !new tag

Aangezien de ifNew() methode in de ItemStyle.xsl niet naar behoren leek te werken, heb ik een manier gevonden om het probleem te omzeilen. In plaats van de @create te laten meegeven als parameter en te checken hoeveel dagen deze al bestaat, heb ik zelf een script geschreven in javascript die zelf de check uitvoert hoelang een gecreeƫrd item al bestaat.

Het script is gebaseerd op het volgende:
if ((oudereDag + 7) > huidigeDatum) Show
Hopelijk werkt het!

1 comment:

Unknown said...

Hierbij wat positief bedoelde feedback. De stukjes die je schrijft zijn leuk om te lezen maar bijna niet bruikbaar. In dit geval had ik graag het hele javascript wat je hebt geschreven zien staan. Ook ben ik benieuwd of het geheel nu werkt of niet. Ik hoop dat je hier iets mee kan.